Minikannecik
Ben evim kücuk oldugu icin ve bebegimi daha rahat emzirebileyim yanimda yatiyormus gibi olsun vede park yataklari begenmedigim icin e bebekten anne yani yatagini aldım....cok hosuma gitti cok uzun kullanamam buyuk ihtimalle ama olsun ....Icime sindi hic olmassa ....😍💙