Bu ay klomrn ilac kullandım 2 kere. Bugun doktora kontrole gittim biri 36mm diğeri ise 19 mm olmuş dedi. Çatlama iğnesi verdi. Ve pazar günü olmam gerektiğini söyledi. Sali sabahı da ilişkiye girin dedi. Yani normalde vurulduktan hemen sonra ilişkiye girilmesi gerekmiyor mu? Ben hep öyle duymuştum ama bende 2 gün sonra dedi. Bu şekilde başına gelen var mı acaba ? Ve bu şekilde hamile kalma olasılığı çok oluyor mu ?