Kızlar geçen hafta devlette hormon testi yaptırmıştım üç gün lekelenme yaşadım betam ise 5.3 çıkmıştı ve bana hamilelik negatif olduğunu pkos olduğumu söyledi brn ise 15 gündür gecikiyorum adet olmadım resmen psikolojim bozuldu bugün ise başka bir doktora gittim öözeld doktor gebe kalmışsın ama muhtemelen ya yeniydi ya da kimyasaldı dedi sen pkos falan değilsin merak etme ben sorununu çözücem dedi bana. Tsh FSH lh e2 prolaktin ve beta istedi yeniden. Bir de bana hala adet olmamışsın rahimde kan var bu ay ise yumurtan tam büyümemiş biraz zayıf kalmış dedi. Eğer beta düşük çıkarsa adet söktürücü verip diğer ay tedavi edip takibini yapıcam dedi. İlk defa şeker gibi bir doktora denk geldim zaten ismini de duymuştum. Çok şükür içim rahatladı ama bu devlet hastanelerindeki doktorlar neden böyle aklim almıyor pkos olmadığımı biliyordum ama bana böyle bir tanı nasıl koyar. Doktor bana diyor ki altı aydır gebe kalmıyorsun madem neden hiç tahlil vermedin, nasıl vereyim bugüne kadar özel devlet hangi doktora gittiysem salak muamelesi yaptı dedim 🤦🤦