Güzel anneler eşimden uzakta görev yapıyorum bir köyde 12+1 ara ara ağlamak geliyor içimden bazen bebeğimin varlığıyla mutlu hissediyorum derken günler geçiyor. Ama bu sürekli duygu değişimleri beni çok yoruyor😕 Ne tavsiye edersiniz? Özellikle bu dönemde eşimden ayrı kalmak çok zor geliyor 😞