ozgeturk 39+5 im kızlar devlet hastanesine geldim kanamam var 4 cm açılmam var ama sancım yok suni sancı verecekler lütfen bana dua eder misiniz çok çok ihtiyacım var
Dilekcnkn ozgeturk Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım . Benim ikinci oğlumda öyleydi 4 cm açılmam vardı ama sancım yoktu ama suni vermediler sonradan başladı kendi kendine sancılarım
Kaderx ozgeturk Allah’ım yardım etsin cnm. Doğum anında ikinmada sümmessebileyesserah bu zikri şöyle abese suresi20 ayet meali: sonra ona yolu kolaylaştırdi. Sende bize dua et
Ilkmercimekgeliyor Tüm kalbimle dualarim seninle canim insaallah Rabbim sag salim kucagina almayi nasip etstsin💕🥰
Dilekcnkn ozgeturk Yok canım korkuyla alakası yoktur 😂ben akşam 8 gibi yatış yaptım gece 2:50 geçe doğurdum