Slnn1122 canım 3 ayı atlattıysan hiç bir sıkıntı olmaz yapılan anestezi lokal ve gebelere düşük doz olan uygulanıyor çekim kanal doldu ne gerekiyorsa yaptırabilirsin bebeğe hiç bir zararı yok asıl iltihap varsa senin için sıkıntı kafa bölgesindeki iltihabın yayılma durumu yüksek olur ve sıkıntılıdır antibiyotik kullanmak zorunda kalırsın. Hamileyken doktorunuzunda onayıyla tüm diş tedavileriz yapılabilir bebeğe bir zararı olmaz