vitamininannesi92 Çok teşekkür ederim, Amin 🤲🏻🥰🤗
Eşim refakatçiydi. Pandemiden dolayı ziyaretçi kabul etmiyorlar fakat biz güvenliğe doktorumuzun izni olduğunu söylemiştik kayınvalidem ve görümcem yukarı cıkabildi kısa süreli olarak 🤗 Birde pcr testi istemişlerdi onu devlet hastanesinde yaptırdık eşimle o refakatçi olacağı için. Devlet hastanesinde yapılan testi kabul ediyorlar. Birde doğum yaptığım ertesi gün öğle yemeği özel olarak geldi bir hanımefendi gelip menüde olanları söyledi biz seçtik öğlen koca bir masa odamıza geldi 🥰 İlk gittiğimizde de odaya yerleştiğimizde odayı arayıp eşime akşam yemeğinde ne yersiniz diye sorup seçenek sundular 🤗