Deletedmom_5 Bebeğim Dün 2.ay aşısı oldu ve aşıdan beri toplam 3 kere kaka yaptı kakasının üçüde koyu yeşil renkte. Bu aşıyla alakalı olabilirmi yoksa başka bir sebebi varmı