Arkadaşlar merhaba ben bu ay ovulasyon testiyle takip yapıyotum dun testim poztıfıtı bugun t çizgim artık silikleşmeye başladı bugunde birliktelik olması gerekir mi acaba dun birliktelik oldu yada bundan sonra kaç gun daha olmam gerek cevap vereyen herkese teşekkür ederşm