Hrygkcshn 33.4′teyim ama bebek asla yerinde durmuyor bi Aşağı bi yukarı doktorum da yaramaz bu bebiş dedi bekleyelim döner daha dedi ama döner mi sizce ne zamana kadar beklemek lazım ne zaman döner
ezgikptngl Hrygkcshn bende aynıyım 37+3 uygulamaya göre ama doktor ölçümleri 35 falan geç döllenmeden dolayı* henüz dönmedi ama aşırı hareketli 🤦🏻♀️ Bende bir an önce döner inş diyorum ilk oplum daha önceki haftalarında dönmüştü 38 de doğmuştu abis gibi olmadı bu beyfendi 😄
Ilkmercimekgeliyor Bi kac haftaya donmeye baslar canim benim ki suan 37+3 donuyo pozisyon aliyo ama doguma daha var dedi doktorum 🥰 senin bebis te pek yaramaz olcak o zaman Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin 💕