Guney16_Enes21 Aycaaa571 Evet verdiler ben renkli gördüm ama ultrason resmi siyah beyaz. Hatta burdaki profil resmim o güne ait bebeğimin yandan görüntüsü
Nurkarahan Aycaaa571 bende çok merak ediyorum araştırıyorum bunun için randevular ayrı mi alınıyor yoksa kendi doktorumuz mu bakıyor ? Kaçıncı ayda bakıyorlar acaba
Aycaaa571 Nurkarahan 26. Haftaya girmemesi lazımmış. Benim kendi doktorum olmadığı için yaptıramadım özelede maddi sıkıntıdan gidemedim ama heralde ayrı randevu alınıyor
Demetaluc Merveelisa evet ben de yaptırmak istedim bana da yapmadılar riskli bir gebeysen yapıyorlarmış
Demetaluc Aycaaa571 Ben özelde yaptırdım herşeyine baktılar yani benim damarlarından atardamarlarından tutda bebeğin atardamarlarına kadar yüzünü burun kemiğini iskeletini herşeyine bakıldı Zaten uzun sürüyor yani 40 dakika falan
Nurkarahan Demetaluc doktor bana radyolojiden bi randevu almamı söyledi gittim aldım 5 aylıkken verdiler. O aldığım randevu detaylı ultrason mu oluyor acaba 🙄 kalp atışı icin dedi sadece bilgi vermedi fazla
OOzge25 Aycaaa571 ben özele gittim bebeğin yüzünü gördük hatta yüzünü görmekle kalmayıp doktor gözünde katarakt olup olmadığını bile söyledi 😂
Demetaluc Nurkarahan olabilir tam bir bilgim yok detayli icin perinatoloji die ( yanlis yazmis olabilirim) ayri aliorsunuz herseyi soylemesi ve ayri olarakta rapor vermesi gerekiyor anlarsiniz zaten
Babybella supermommm Bende Tıp fakültesinde istemiştim vermişlerdi. Bazıları vermiyormuş 🤷 Şansınızi deneyin bence