Sevtugm Kizlar bebeğimiz için biseyler almaya başladım. Avent amzik ve biberon aldik geldi ama ben avent plastik olanı tercih ettim gelince kargo eşim şaşırdı neden cam değil diye siz nasıl aldınız
Dilara0638 Sevtugm ben cam aldım plastik istiyordum ama cam daha sağlıklı diye fikir değiştirdik 🤷♀️
Hilaldemirrr Sevtugm plastik . Çünkü cam ağır oluyor düşüp kırılma ihtimali de var ileriki yaşlarda yere atarsa vs diye düşündüm yada dusurursem diye
bebegimizibekliyoruz1 Sevtugm cam aldım plastik koku yapar bı sure sonra diye ve cam daha sağlıklı diyorlar
Sevtugm Dilara0638 evet daha sağlıklı ama zamanla bebek tutmak isteyecek elini yakar ya da kırılır diye ayrıntı mi düşündüm sonucta avent plastik iyidir diye düşündüm
vbckmk Sevtugm canım tabiki cam daha sağlıklı ama düşüp kırılma ve sıcaktan patlama gibi sorunları oluyor kaliteli plastik aldıktan sonra birşey olmaz plastik alarak daha iyi yapmışsınız
Mercimegim4 Sevtugm plastik tercih ettim ben. Cam düşüp kırılabilir hemde ağır. Kaynatırkende rahat olur diye düşündüm.
Elisaturgut Sevtugm ben de avent cam aldım, plastiği sağlıklı bulmadım bebek olduğu için ilerde plastiğe dönerim belki duruma göre
Bir_tospik_beklerken Sevtugm şuan yeni doğacağı için cam aldım fakat 1 yaş sonrası plastik düşünüyorum kendi kullanımı zor olmasın diye
Elvinura Sevtugm ili kere cam aldım ikisinde de kırıldı üçüncüye plastik aldım eczacı plastiği wee baby nin camından bile daha iyidir dedi ve rahatım şuan kırılma yok bişi yok