dilekogzcan Arkadaşlar ben normalde izmitte yaşıyorum şuan izmir’deyim anneme geldim bir kaç haftalığına İzmir Karşıyaka da oturan varmı varsa bana kadın doğumdan hastane ve doktor onerirmisiniz devlet Hastaneside olur kontrol için.
dilekogzcan Canss35 tamam canım sağol 😊 metropole gittim ne zamandır gitmedim kontrole bi ilk metropole gittim ordaki doktor pek sevmedim pek bişey demedi bebeğimin kalp atışını bile duymadım küçük ekran vardı oda baskanodaydi .s