Kızlar 39+5 haftalık gebeyim.Bugün devlet hastanesine gittim ve çatı muayenesi oldum.Ebe beni muayene etti ve baya zorladı canım çok acıdı.Eve geldim kahverengi kanamam oldu 1 saat sonra tekrar akıntı oldu.Bu normal mi bir bilginiz var mı ?? Birde şunu soracağım özelde takipliydim doktorum bebeğimin 4 kilo 100 gr olduğunu açıklığımın olmadığını ve başını aşağı indirmediğini söyledi yani kesinlikle sezeryan dedi.Bugün devletteki doktora gittim hiç böyle birşeyden bahsetmedi bana ve bebeğimin 3.800 gr olduğunu nst de sancım olduğunu yatış vereceğini söyledi hiç birşey anlamadım.Kafam çok karıştı hangisine inanacağım şaşırdım