Jdjdjdjk Bugün Aşı oldum 26+6 haftalık gebeyim bebeğim bugün hareketli değil sizce ne olabilir, ben cok halsiz ve ağrılıyım
Annebaba23 Jdjdjdjk merhabalar, bir haftadır asi postlarini takip ediyorum. Annelerin genel olarak 1-2 gün bebeklerde hareketsizlik hissettikleri oluyormuş, endişe etmeyin sağlıkla kavuşun inşallah
Annebaba23 Jdjdjdjk anneler doktorlara sormuş, annenin yorgun ve halsizliginden etkilendiğini söylemişler ama çok şükür sağlıkla doğum yapanlar, sağlıkla gebeliğine devam eden çok post okudum içinizi ferah tutun inşallah
Jdjdjdjk Annebaba23 teşekkür ederim dün çok kötüydüm ağır covid gibi bugün şükür iyim ve hareket hissettim