RamazanFuLyaUzuner Kızlar ultarasona göre 6+4 sat a göre 6+6 karından ultrasonla kalp atışını duyamadık pazartesi ye tekrar bakıcaz suan da herşey normal dedi korkuyorum sizler nezaman duydunuz 🤔🤔
Mucizem27 RamazanFuLyaUzuner benim de 6+4de alttan muayene ile duyuldu kalp atışı. Sıkıntı yapmayın yani daha çok küçük karından duyulmaması normal 😊
FilizDemir RamazanFuLyaUzuner canım 1 hafta bekle duyarsın inşallah doktor problem yok dediyse ona güven problem görse direk söylüyorlar zaten
Lale19 RamazanFuLyaUzuner canım bende 6+4 te kalp atışını duydum karından muayenede duyulması alttan bakın dedim öyle duyuldu. Sende bir dahaki gidişinde alttan baktır derim
Gizce RamazanFuLyaUzuner 8. Haftada duydum canım 6. Haftada kese göründü.bazı doktorlar 8 olmadan dinletmiyorlar kalp atışları güçsüz olabiliyor
zeyzey89 selam canim ben bugub 6+1 ve bebegimin kalbinin atisini duydum. Iki gün öncede gitmistim daha bisey duyulmuyordu. Simdi duymak istiyorsan tek tafsiyem altsn muane ettir. Üsten duyulmaz daha bir süre
RamazanFuLyaUzuner Hepinize teşekkür ederim Kızlar içimi rahatlattınız doktorum kötü hiç bısey söylemedi masallah kesesi falan çok iyi büyümüş boş kese de değil dedi haftaya duyarız dedi inşallh 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
enizPehlivan RamazanFuLyaUzuner ben 6+4 bugun altan muayene ile duydum cok sukur endişe etme karından duyulması zor ztn suan
RamazanFuLyaUzuner enizPehlivan ben de düsük riski var canım iğne kullanıyorum alttan bakmak yasak oyüxden bekliyorum mecbur
RamazanFuLyaUzuner Makbusss anladım canım evet öyle oluyormus insal betulunannesi karından ultrasonla mı alttan mı canım
betulunannesi Normal utrasyonla. Alttan muayeneye mecbur kalmadıkça karşıyım çocuğun düşeceği yoksada duser.
RabiaKYuksel benim 4 haftalikken kesem gozuktu sabah randevum var seninle ayniyiz canim 6+4um bende bakalim bizde kalp atisini duymak icin gidiyoruz herseyin hayirlisi hakkimizda😇
RabiaKYuksel canim doktor kalbinin attigini ama kucuk oldugu icin yavas attigini soyledi 10gun sonra tekrar cagirdi suan devlet hastanesine gidiyorum 10gun sonra son gitmem olucak daha sonra ozel hastane dusunuyorum tahlil yaptiillar birsuru RamazanFuLyaUzuner
RamazanFuLyaUzuner RabiaKYuksel anladım canım hadi insallah Allah’ımın izniyle kucağına alırsın sende 🙏🏻♥️♥️ Evet daha minik bebişler insallah ilerde net duyarız benım son adete göre 7+1 ultrasona göre 6+6 bugün
Elifserkan RamazanFuLyaUzuner iki bebegimde ve şimdi 3.ye hamileyim hepsinde 6. Haftada duydum ama sanki 6 haftada karından duyulmadi vajinal ultrason ile baktı ve duyduk.. öyle daha çabuk duyuluyor