Çamaşır odası olarak kullandığım odamda üyü masam çamaşırlığım vardı onları kaldırdık bebiş için ikeadan büyük bir şifonyer, bebek karyolası(beşik tarzında), ufak bir sallanan koltuk ve alt açma bölmesi aldık. Koltuğu daha sonra çalışma odama taşıyacağım ziyan olacak bir şey değil alt açma bölmesini de çekmece almak yerine aldım altında iki tane bölmesi var ıvır zıvırlarını koyacağım. Bebişe öyle bir yer yapmasaydım eşyalarını koyacak bir yerim yoktu derli toplu dursun istedim