Bahar46
Merhaba arkadaşlar bugün gebelik şekeri yapıldı 50 g yüklemeden sonda 144 çıktı kendi doktorum izindeydi bakan doktor diyet yapmamı söyledi sınırda dedi açlıkta 98 çıktı yakın değerler olan varmı neler yapıyorsunuz nasıl düzene sokabiliriz acaba ?