ydmayse Kızlar üst üste iki kimyasal gebelik sonrası doktora gittim. Yumurtalarımda veya değerlerimde hiçbir sorun yok 🙏🏻 Ama doktor yinede bu ilaçları verdi 1 ay beklememi söyledi. Bu ilaçları kullanıp kısa zamanda sağlıklı gebe kalan var mı? En azından kimyasal geçirmiş olup bi sonraki hamileliği sağlıklı olan var mı🌸 [url=https://www.hizliresim.com/il85xgy][img]https://i.hizliresim.com/il85xgy.jpeg[/img][/url]
memo90 ydmayse sağlıklı beslenın avakoda yıyın her gun esınızle beraber çiğ kabak çekirdeği tüketin bolca moralınıız yuksek tutun 💕
Dilara0638 ydmayse bunlar vitamin folikasit ve kan sulandırıcı daha kaliteli yumurtan olsun diye vermiş muhtemelen zaten hamile kalmadan ve kaldıktan sonra folikasit çok önemli doktorunuzun söylediklerini dinleyin inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız🙏
2609nrgl ydmayse bende sadece d vitamini kullanıyorum benim de 1 ay arayla 3 kere kimyasal oldu doktora gittim rahim filmi çekilecek bakalım çarşamba günü
muge1661 Canım bende iki kez üst üste kimyasal gebelik geçirdim, doktora gitmedim ama senin içtiğin vitaminlerin benzerlerine başladım bende adetimin ilk gününden itibaren. İnşallah bu ay da yaşamam kimyasal bıktım valla
ydmayse muge1661 Hadi beraber yürüyelim o zaman 🙏🏻 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz🌸 ama doktorum bana 1 ay beklememi söyledi sende öyle yap istersen gebe kalmadan önce ilaçlar biraz daha işlesin vücudumuza 🙏🏻
muge1661 ydmayse kimyasal gebelikten sonra bana önceden doktorum beklemene gerek yok tam gaz devam demişti yinede bu ay değerlendiricem 🙃 kısmet ne zamana olursa canım.. benim içtiğim markanın vitaminleri direkt kana karışıyor o yüzden 1 ay beklememe de gerek kalmıyor canım. Adet biter bitmez ovülasyona başlayacağım birlikte ilerleyelim 🎈🦋
ydmayse muge1661 Hadi hayırlısı 🙏🏻🥰benimde beklememe gerek yoktu aslında sadece üçüncü kez kimyasal ihtimali kalmasın diye Bekle dedi🙏🏻 Hayırlısı bakalım 🌸