37+4 te gelen canım oğlum Selim Han 22 Eylül hayatımın en güzel günlerinden olan bir gün. Gebelik şekeri ve makat gelişli sezeryan doğumum oldu şekerden dolayı beklemek istemedik nst de de sancılarım çıktı alalım dedi. Bende kavuştum yavruma başı acılarla başlayan sonu mutlulukla biten gebelik yolculuğumuz rabbim herkese hayırla sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. Sezeryan sonrası gaz problem oluyor lavman yapıldı onun dışında sıkıntı yaşamadım eşimin desteğiyle bu sürecin bir kısmını atlattık. Şuanda biraz büyük tuvalete çıkamama sorunu yaşıyorum tecrübeli sezeryan doğum yapmış anneler tavsiyeniz bekliyorum bide tuvalete çıkmak için doktor herhangi bir ilaç verdi mi ?