Arkadaşlar iki gün önce şeker tarama testi yaptırdım idrar tahlilide verdim ve diğer gün doktor sekretiyle konsutm bana aksef ve uromisin Sase verdi saseyi içtim diğer günde aksefe başladım sabah aksamdir dün çok ilaç içtim sabah aç karnına kan ilacı kahvaltı sonrası aksef sonra progestan öğlen balık yağı akşam aç karnına kan ilacı yemekten sonra progestan ve aksef yatarken magnezyum ve sabah uyandigimda gazim çıkacak sandım ve çok kötü afedersiniz özür dileyerek söylüyorum ishal olmuşum siyah yeşil gibi çözemedim doktora sordum ilaçlar dan olabilir sabah gel gayta parazit testi yapalım dedi bebek hareketini çok az hissetmiştim sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledim ilk bebeğim erken doğum kayıp olunca şuan korkuyorum haftamda 23+ 4