Papatya_12 ben 35 haftalık hamileydim . 8 yasinda benim de kizim vardi. İlk.once odaları ayırdık. Sonra çocuğun canı sıkılınca annemlere gönderdik. Ama bizimkisi bir risk cocuklar taşıyıcı oluyor. Bunu hesap edemedik cok şükür bir problem yasamadik. Siz çift kat maske takın. Beslenmesize dikkat edin. C ve d vitamini cok.onemli. Bol.sivi alın. Ben ilk.dort gün cok agir atlattım. 4 kg verdim. Sonra yava yada yemeye başlayınca hastalığı kolay atlattım.