Durununannesi46 Merhaba güzel anneler. 13+5 haftalığız. Son 2 gündür sanki bir şey rahmime vuruyor iğne batırıp çekiyo gibi bi anda kasılıyorum bir kaç saniye sürüp gidiyor. Sebebi ne olabilir? Benzer durumda olan var mı?
Melek__55 Durununannesi46 bendede oluyrodu o haftalarda normal rahim büyüyor genişliyor on altı haftada daha çok olmuştu bende hele ilk gebelikte daha çok hissediliyor😄
Skl78 Durununannesi46 bende 13+4. Haftadayım bugün kasık ve karnımda sızılar var gibi korktum inş önemli bişey değildir ve aşırı bir şişlik var 🙄
Durununannesi46 Skl78 bende de aynısı. Bir haftada 500 gr almışım. Bide 2 gün önce sol göğsümden su gibi bişe geldi duştan sonra 🤷🏻♀️
Skl78 Durununannesi46 bebek büyüyor artık kilo almamız normal galiba . Göğüslerde büyüme ve sızı var benimde .