Ilos96 Bayanlar çalışabilir raporu ne zaman alınıyor ? ben şuan 31 haftalık gebeyim muayenem haftaya o günde tam 32.haftama giricem bir sıkıntı olur mu daha önce mi almam lazım yoksa 32.hafta içerisinde de alınabilir mi ?