Bugün 6+5te kalp atışını duyduk karından çok şükür 🙏🏻 benim de kese etrafında kanama gözüktüğü için progestan fitil yazdı (çamaşırımda bir lekelenme yoktu) ve 10 gün evde istirahat verdi sürekli yatmalısın dedi, gece yatmadan önce kullanacağım hemen ayağa kalkmamak için. Dilerim bu kanamalarımız biter ve sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🙏🏻