MucizemE Esmaaeee9894 başından beri var beş tane ilaç kullandım ayrı ayrı gümde 3 litre su içiyorum ama geçmek bilmiyor 37+3 olduk doktorum artık ilaç vermekten sıkıldı verdiklerimden sen arada kullan dedi
Sinmn Esmaaeee9894 ilk hamileliğimde yaşadım, erken Doğum olmadı ama bebeğim enfeksiyon nedeniyle küvözde kaldı 😔 şimdi yine yaşıyorum.. Doğuma az kaldı, bu defa normal Doğum olmayabilir, küvöz ihtimalini de yaşayıp göreceğiz..
Esmaaeee9894 MucizemE benim hamileliğin ilk zamanlarında idrar kanlı şeklinde geliyordu sonra serum ilaçlar falan aldım geçti şimdi 26 haftalık oldum geçen gün yine tekrarladı ağrısıda cabası ilaç iğne kullanıyorum