Halide_70 Bu hafta 13+2 ile 14. Haftamıza geçtim yavrularımla. Bu hafta bir anda karnım çıkıverdi. Geçen hafta bile böyle belirgin değildi. Bu haftada çıkar mı yoksa kendi göbeğim mi? İlk gebeliğim olunca olsun da istiyorum aslında. 🤗💙💙
Valide Halide_70 kuzum ikiz gebelikte daha çok hazımsızlık oluyor bence erken çıkıyor çünkü bebeler büyüdükçe aradaki farkı göreceksin 23+0 ız bizde ikizlerimizle şimdi top gibi göbüş 🙊💋
Hatice-31 11 hafta olduk benim de birden göbeğim çıktı🙈şaşırdım kaldım oğlumda 6. Aya kadarda göbeğim belirgin değildi🤭