Durununannesi46 Mine1 bi arkadaşımın 25 gün gecikti mahvoldu kadın. Doktora gitti geçen hafta. Rahim duvarın kalınlaşmış demiş doktor. Sebebi aşı demiş. Demek ki bu türde çok vaka olmuş ki doktor aşıyla bağlamış.
Mine1 Durununannesi46 ya 6 gün gecikti acaba hamile miyim diye test yaptım negatif aklıma aşı geldi tam en kötü zamanda aşı oldum galiba 😔 25 gün Nedir ya 😱 sağlığımızı koruyalım derken iyice sağlıktan oluyoruz heralde 🙄
Durununannesi46 Mine1 valla arkadaşım çocuk da istemiyordu 2 çocuğu vardı. Kafayı yedi sürekli test yaptı kan verdi hamile miyim diye psikolojisi bozuldu 😀 en son doktora gitti maalesef aşıdan sebep. Bugüne kadar adeti hep günü gününe düzenliydi
Mine1 Durununannesi46 ya benim de çok düzenlidir canım biz bebek istiyoruz uğraşıyoruz zaten ama inşaallah öyle bir sorun oluşturmamıştır 😒
Mine1 Kızlar ben bugün adet oldum bu bi haftalık gecikme %100 eminim ki aşıdan oldu değilse son derece düzenli bir döngüm vardır Bu arada 1.doz sinovac aşı oldum