Toprakkssmomm Gulsen4224 kesin mi sence canım ondan hazırlık yapmak istiyorum doktor gördüm pipiyi dedi ama bir çok kişi 13. Hafta erken daha kordon bile olabilir dedi ondan kafamı karıştırdılar😍 çok sağol bu arada canım
Gulsen4224 Toprakkssmomm rica ederim canım en net 16. Hafta bekle tabiki de cnm değişmeler olabiliyor 🥰
Dmlbrhn Gulsen4224 abla merhaba ❤bugün doktorum yüzde 90 kiz dedi, bacak arasi bos gorunuyor dedi ama detayliyi bekleyelim dedi. Bana erkek demistin bebişim 13 haftalikken. Acaba doktorun dedigi değişir mi? Sen ne goruyorsun? ❤❤ yeni goruntuleri 16+3 haftalık 🌼 https://imgyukle.com/i/kSgeGv
Dmlbrhn Sermec27 merhaba bana ikinci yaptığınız tahmin erkekti ancak ilk yaptigniz tahmon dpgru cikti, kizim olacak insallah cok tesekkur ederim tekrardan 🌺❤
Vildan-E Dmlbrhn yaa ilk defa birine yorum yaptım ve doğru çıktı çok çok sevindim rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻🥰😍🌸
Mutlu_anne Dmlbrhn rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 benimkine kız üç kız annesiyim 🙈🧿
Dmlbrhn Selenimo merhaba tahmininiz yanlis cıktı, kızım olacak insallah cok teşekkür ederim yine de, haber etmek istedim 🌺🤲