Kolipayse evet süt kesmesi gibiydi 😁 ay valla benim 11 gun vardi, aksam 9a geliyordu, yapinca cikti. Hatta ben ilk ovulasyon testini denedim, cift cizgiyi gorunce tekrar yumurtlama olamaz dedim ve hemen ardından gebelik testi yaptim. Hem de erken gebelik testi de degildi, normal kaset testlerdendi canimm. Ay bilmiyorum benim belirtilerimle aynı yemin ederim. Sizi de hayal kırıklığına ugratmak istemem 🙄 kasik agrilariniz var mi ? Isterseniz bi ovulasyon testini deneyin, o da gebeligi gösteriyor, kendim bizzat kanıtladım 🌺