Melek__55 Ozlem-35 ben 17 haftada minik minik başladı hareketler ama herkeste erken başlamıyormuş yimri yirmi iki haftaya kadar normal yani
SuzanYzr Ozlem-35 benim ilk gebeliğim 15. Haftadan beri hissediyorum. Herkes hissedemezsin demişti inanmamışlardı hatta. Doktor da zayıf olduğun için yağ dokun fazla yok hissedebilirsin normal demişti. Kişiden kişiye değişiyor yani.
Neclam321 Ozlem-35 18. Haftamda çok hafif pıt pıt diye hissettim zaten düzenli olmuyor o haftalarda kendinizi dinleyin sesiz ortamda olun çünkü çok hafif hareketler belki fark etmiyorsunuz dur genelde 20. Haftaya kadar normalmis hissetmemek 🥰
Ozlem-35 Seyrime şeklinde yattığımda hissediyorum çok nadir ama gün içerisinde o seyrime olmadığında korkuyorum bir sorun mu var diye