15 haftalık hamileyim ilk önce kız sonra erkek dendi
bir şey dikkatimi çekti instagramda görmüşsünüzdür mutlaka yabancılar balon patlatarak cinsiyet öğreneceklerinde annelerin karnı ne kadar büyük yani baya baya sanki 35. Haftalarını falan bekliyorlar sanki tam cinsiyeti söylemek için acaba bizde çok mu erken söyleniyor bu karışıklık ondan mı kaynaklanıyor diye aklıma geldi sizlerle paylaşmak istedim