Kızlar ben 21Ağustosta hamile kaldım. 2hafta sonra kan testinde 17 değerim çıktı. Daha sonra 3-4 sefer daha 2günde bir kan aldırdım hep düzenliydi. O ay regl olmadım. Şuan 4+6 haftalık hamile olmam gerek. Fakat bugun regl tarihimde kanamam oldu. Ve betam 1280 çıktı. Haftama uyuyor ama Düzenli artmamış geçen 16günde.( En son 205 çıkmıştı) Doktor 2gün sonra tekrar beta bakalım dedi. Kese gözükmedi ultrasonda. Bu haftada zaten gözükmezmiş. Sizce ne olabilir?