Ay_buke0001 Eveet çok normal Kimi insanda hemen çıkmayabiliyor hele ki ilk çocuksa son haftalarda çıkıyor genelde İç karnın genişse de küçük kalabiliyor Ben 27 olacagım benimde yok karnım kimse hamile demiyor mesela Tedirgin olmana gerek yok o yüzden senin karnının çıkmayışı ya da çıkışı ile minnoşun sağlığı belli olmuyor Doktorun iyi diyorsa iyidir 💞