asude456 bugun canım okadar istediki 1 çikolata 1 dılımde ekmek yedim şekerim 157 oldu yedikten sonra çok vijdan azabı duydum arara kaçamak yapıyorum bazen 160 larıda görüyorum benım gibi şekeri yüksek olan varmı
Merveeeeekurt asude456 157 çokmdeğil ama üstüne çıkmamaya çalış canım benim de çok canm istiyor çayın yanında kek kurabiye poğaça çokk severimmm amaaa tutuyorum kendimii sabrediyorummm😭
Ervam2015 Bende de gebelik şekeri çıktı her zaman değil ama arada kaçamak yapıyorum bende dayanamıyorum çünkü