Umay1m kirpapatyasi4 ben 💃 40. Haftaya kadar hiçbir şey yoktu 40 dan sonra az sancı oldu 42 de doğurdum
bilnazo68o kirpapatyasi4 aynıyız 37+3 bugun hareket ettikçe alt tarafta sızı hissediyorum ben yiiğh dedirtiyor bir anda. İki gündür de ilişki oluyor acaba açılmam oldu mu merak ediyorum 🤔
Onay2018 kirpapatyasi4 bende 37+6 dayım bugün çatı muayenesi yaptı doktor bebek aşağı inmiş 1 cm de acilma var sandım yok ama pazartesi suni sancı verelim doğum başlasın diyor bebeğin kilo alımı biraz yavaşlamis
Ayseee4238 kirpapatyasi4 hiç sancım yoktu ama acilmam vardı 38+3 te de 0 sancı ama 4cm açıklıkla hastaneye yattım suni sancı verdiler o şekilde normal doğum yaptım
kirpapatyasi4 Umay1m canım benim ilki erken oldu o yüzden progestan kullandım sanırım bu hem acılmayı hemde sncıyı kesiyor
Ela20 Bende 37. Haftadayım sancı çıkıyor nst de hissediyorum da var ağrım. Böyle olunca doğum yakın mıdır? Yoksa hiç belli olmaz uzayadabilir mi
Umay1m kirpapatyasi4 Bende ilk kızımda kullanmıştım progestan ama sanmıyorum öyle bir etkisi olduğunu
elisss_61 kirpapatyasi4 Canım tam 40. Haftaya kadar sancım olmadı. Beklenen doğum tarihim 19 Hazirandı ilk gebeliğimde 18 gecesi sancım başladı tam gününde de oldu. Yani demem o ki zamanını onlar biliyor 💁♀️