evlatkokusu0806 bakın ne güzel yazmışsınız işte bende aslında birşey demek istemedim belki bu arkadaşımız hamile olmak istiyor belki hamile olamayız ve böyle birsey yazdı böyle post attı evet kimseye aaa evet hamilesin diyemeyiz güzel ve nazim yazsak sorun olmaz burda bir çok kadın saçma sapan yorumlar yapıyor gerçekten bazen kırıcı Yazıyorlar 😔insan üzülüyor böyle biz burda dertlerimizi paylaşıyorum iyi niyetli olarak eğer biraz sinirli yazdıysam kusura bakmayın bir çok kişi saçma sapam yorum yapmak için yazanlar var valla böyle olunca üzülüyorum