Melinalin Merhaba arkadaşlar, Haftamızdayız karın bölgemde kaşıntım cok var hele de aksamları tatlı tatlı kaşınıyor deli gibi engel olamıyorum Bir de ilk gebeliğim,, 34. Haftamızdayız hareketlerinde azalma hissediyorum tam tersi hareketleri daha sık ve sert olması gerekmez mi? Yarın doktor kontrolüm,, bir de size sormak istedim sizde nasıl ya da bu normal mi?