Merhaba arkadaşlar her sabah bugün dogurcam diye uyanıp her gece bu gece uyuycm diye uyuyanlardandım 38. Haftama girdim biraz inişli çıkışlı bir gebeliğim oldu stresli bir anneydim ilk gebeligim ve paronayak biri olablrm belkide sabah doktora gittm yakın takipli hastaym bebegmde gelişim geriliği vardı doktorm detaylı ultrason verdi çatala aldırdı snra nst girdm sancım çktı ama bnde sancı yok beklicez herlde anlmdm tam olarak ne durumda oldugumu😝 kafam karışık duygularm darmadagın