Merhaba hanımlar 36+3 gebeyim bugün başıma gelem bir olay belki sizede tecrübe olur diye paylaşmak istedim.
Göbek deliğim acıyordu bi bakayım dedim ellemem ile kanaması bir oldu tabiki çok korktum baktım hala kanıyor pansuman yapıcam ama elim ayağım dolaştı hemen doktora görüştüm korkma dedi ilaç verdi pansuman yapmamı söyledi. Tabi eve tek olunca gerildim hemen evime 10 dk uzaktaki sağlık ocağına gittim. Baktırmaya çok ıkınmışsın ya kendini çok yormuşsun dedi çok kanama olursa doktora gitmemi söyle bilgi olsun 36+3 haftalık olduğum için bu haftadan sonra olanlar çok dikkatli olsun göbek fıtığında olabilir dedi çok yorulmaktan ve ıkınmaktan kaynaklıymış siz güzel annelerde dikkatli olun