Ogretmenanne91 30.haftaya giricem bende de 1,5 aydır vardır. Bende ilk sivilce sandım geçmedi dün doktora söyledim benim genital bölgeye yakın arka taraflarda vajinada yok sanırım. Doktor bi krem verdi ama cildiyeye git dedi. Genelde bi tane örnek alıp patalojiye gönderiyolar sanırım cinsini öğrenmek için. Çünkü 200 e yakın çeşidi varmış sanırım. Düşük riskli, orta ve yüksek riskli. Normal doğuma engel olabiliyo bebeğe geçmesin diye. Ama YouTube da bir sürü doktor videosu izledim eskisi kadar sezeryan yapmıyoruz diyen de var. Dondurma işlemi, yakma ya da solisyon falan veriyolar sanırım. Saraçoğlu nun videosu var propolisi siğillere sürün ve propolisi için diye araştır istersen. İlk zamanlar sirke denedim kokusuna tahammül edemedim bıraktım. Bende cildiyeye randevu bulmaya çalışıyorum. Doğuma kadar inşallah geçer ya. Bi de İnternette siğil duaları var araştırın okuyun. Ben her yolu deniyorum şu an. Hamileyken bağışıklık düşünce olabiliyomuş ve doğumdan bi kaç ay sonra geçiyormuş genelde.