Gnys Arkadaşlar bebeğime eko çekildi kalbinde küçük bir açıklık göründü. Dr normal dedi prametüre doğan bebeklerde olurmuş sonradan kapanıyormuş ama içim hiç rahat değil. Bu durumu yaşayan anneler sonradan o açıklık kapndı mı? 9 günlük bebeğim 34. Haftada dünyaya geldi.
sarya21 Gnys evet benim oğlumda da vardı kapandı çok şükür zaten sıkıntılı bir durum olsa söylerdi dr nuz evham yapmayın derim