Karanfill Normal Doğum yapalı 1 ay oldu. Bu süreçte korseyi düzenli kullanamadım. Bundan sonra düzenli kullansam faydasını görür müyüm? Birde ne kadar süre kullanmalıyımm ?
Gamzeblt Karanfill ne zaman kullanmalıyız 11 günlük anneyim bende rahim toplanmadan kullanmak istemedim hemen
Nihal42- Karanfill spinal sezeryan ile doğum yaptım. 10 gün sonra korse taktım. Çok faydalı herkes taksın. Tabi sağlık durumu müsade edenler
Ayseee4238 Karanfill benim doktorum 1bucuk ay boyunca korse kullanma dedi rahim sarkması olur karından direk baskı olduğu için sıkıntı olur toparlanmaz dedi o yüzden ben 1ay sonra falan kullanmaya başlayacağım
Karanfill Gamzeblt doğumdan sonra hemen kullananlarda var. Ben ilk hafta çok sıkı olmayacak şekilde şal bağlamıştım bir hafta sonra korse taktım ama düzenli kullanamadım