Merhaba anneler 20+6. Haftadan sizlere bi sorum var bugun çok ince bi bıçak saplanır gibi ağrı giriyor başıma ama anlık hemen geçiyor ama keskin bıçak saplanıyor ve çıkıyor hibi sonra kesiliyor ara ara oluyor sizce normelmidir ? Aynı sorunu yaşayan var mı ?