Ogretmenim7 33+2 deyim .33.haftasında olan anneler sezaryen olacaksanız gününüzü aldınız mı doktordan acaba yoksa daha konuşacak mısınız
Sancarefeem Ogretmenim7 ben konuştum henüz erken ama tahmini 38 içinde alıcaz dedi ama 36 37 haftalarda bi kontrole geleceksin öyle karar vericez dedi
Merveeayaz Benimde haftaya Perşembe kontrolüm var 35+4 olucaz inşallah verir artik biran önce kavusalim🤩
Grkem- Ogretmenim7 evet benim ilk bebeğim eşinden ayrıldı 36. Haftada vefat etti doktorum riske atmamak için 36 da alırız
BorasMom Ogretmenim7 ben 39.haftada aldım 😂 ama direk sezaryen düşünüyorsanız 36 37.haftada veriyorlar
angime BorasMom ben de direkt sezeryan düşündüm 35. Haftadaydık, 39 dan önce almam dedi doktor. 36,37 çok erken zaten
BorasMom Ogretmenim7 internete hamile kadın silüet yazmıştım ilk resmim daha güzeldi 4 ay kadar kullandım baktım çok çalındı bunu koydum 😂
Dnzege esoeso Ogretmenim7 carsamba günü 38+4 te olacağım. Sezeryan tarihi 36+6 da verildi. Bugün anestezi için tahlillerim yapıldı. Nst de ağrılarım çıktı. Ben ağrılarımi hisstmedigim için eve gönderdi doktor. İnşallah catsambya kadar bekleyebiliriz .