Melos şöyle söyliyim salı kontrole gittim nstye bağladı doktorum, Cuma yine gel dedi tekrar gittim Cumartesi 40+0 dı pazar kontrole gelmemi istedi doğum olmaz ise ama cumartesi zaten sancım geldi :) ama 40 ı geçince bence gidin kontrole yani bazen biz tam doğru hesaplayamayabiliyoruz ama zamanınız geldiyse hesabınıza göre sık kontrole gitmekte fayda var diye düşünüyorum :) bu arada msjınızı geç gördüm o yüzden geç cevap verdim kusuruma bakmayın