Zumraasel Ne zaman sol tarafa yatarsam göğsümun hemen alt tarafında sanki birşey emiliyor gibi sızıntı oluyor normal mi bilemedim kan akışı diye düşündüm bu kadar hissedebiliyor mu ki insan