Gamzemutlu hayırlı olsun canım öncelikle korkma neden korkuyorsun annesisin sen onun hiçbir şey olmaz ikinizde yeni yeni alışacaksiniz 🌺 sorularına gelecek olursam
-kac kere değiştiği herkeste fark eder ama en az 5 çişli bez olması lazım(doyduğunu da böyle anlayabilirsin)
-bol bol emzir mutlaka unutma emzirdikce sütün artar
-uyanmasi için bezini açabilirsin,burnunu hafif sıkabilirsin, baş parmağınla ya da göğüs ucunla üst damağını uyarabilirsin ayak topuğunu hafif sıkabilirsin
-gece 2 saatte bir emzirmek gerekiyor uyanmasa bile uyandır mutlaka
-lutfen mama vermemeye çalış emin ol senin az olan sütün bile kat kat iyidir mecbur kalırsan tabiki verebilirsin ama sütün varsa hiç verme lütfen
-benim önce kayınvalidem sonra annem kalmıştı
-uyaniyordum