Frnrhf Kizlar 11 haftalik gebeyim 2 hafta sonra sehir hastanesine muayene için gidicem ultrason çıktısı veriyolar mı bilginiz var mı
Beyzanur138 Frnrhf valla bazı doktorlar veriyor bazıları vermiyor ben 38+4 deyim 3 kere verdiler başka yok ve ful oraya gittim muaneye
Frnrhf balbocegimm Seda0651 O doktorlar daha cok 36 hafta uzeri ve dogum sonrasina bakiyo diye biliyorum ama funda kurdogluna gittim 8 haftalikken ama o zaman aklima gelmedi istemek
Frnrhf Beyzanur138 aslında vermeleri gerekiyo bu bizim en dogal hakkimiz zaten eşleri iceri almiyolar onlarinda hakki bence en azindan resim olarak
gbyalcin Frnrhf ben sadece bi kere özlem hocaya gittim vermedi. Hatta bebeği bile ağzını açıp kapatıyo diye sadece üç sn gösterdi o kadar
Seda0651 Frnrhf Haftalarina hiç takılmadan baştan beri hep Necati beye gittim sıra buldukça hepte baktı hatta 2li taramami falan da yapmıştı
gbyalcin Frnrhf evet bi de kilosu boyu nasıl dedim onları da söylemiyoruz söylenmez dedi 🤦🏼♀️ girişim olsun diye gitmiştim zaten ne olur ne olmaz diye ama o tek sefer yetti bana
Beyzanur138 Frnrhf doktora göre değişiyor bazıları sürekli alanda var bana denk gelmedi ben 3 tane alabildim
Frnrhf Seda0651 ah ah necati beye randevu bulunsa keske 3 ayda sadece 1 kere muayene icin gittim o da torpille oldu😄 yoksa randevu bulamiyorum ona
Beyza00_ Seda0651 bende 8 haftalığım diğerinde Zehra diye birine gittim hiç memnun kalmadım Necati hocayı herkes beğeniyo inşallah bende sürekli ondan randevu bulabilirim bakalım Pazartesi randevu var Necati hocaya
Fatma-cnr06 Frnrhf mecatı beyın randevusu dun 5 de acıldı 1140 a vardı bn fatma hocaya almayı terch ettım talep olustrdum aclınca gelıyor hmn. Zten
Seda0651 Beyza00_ hergun saat 16 da mutlaka girip bakın derim . Bulamayınca gittiğim başka doktorlar oldu ama memnun kalmadım . İlla necatiye gitmek isteyince de sabah erken gidip sıra alinabiliyor