yuksell07 Slm arkadaşlar adetimin 17 günü bugün sabah kahverengi leke geldi 4-5 damla kalar tam kahverengi değil pembeye dönüktü açık pembe bu saat oldu yok lavaboya gidiyorum peceteye sılince bir geliyor bir gelmiyor böyle bir durum yaşayan varmı
Zeyna27 yuksell07 canım bende 20. Gün yaşadım anlamadım bordo renkti tırnak ucu kadardı çok azdı devamı gelmedi pazar adet günüm bilmiyorum bende merak ediyorum hiçbir belirti yok
Zeyna27 yuksell07 yerleşme de olabilir belki yumurtlama da olabilir bazen kadınlar yumurtlama da olabiliyormuş
Nazmila1978 yuksell07 aynı gün cinsel istekte artış ve baş dönmesi gibi bir şey de yaşadınmı? Benim 14 Eylül yumurtlama oldu bende uçuk pembemsi akıntı oldu 2 gün ara ara
Zeyna27 yuksell07 bende tahmini yumurtlamadan 8 gün sonraydı son ilişkiden 4 gün sonraydı yani kafam karışık ama dediğim gibi belirti bişey yok pazar adet günüm olursam pazartesi randevum var aşılama İÇİN gidicezxz